Johan Falk

Dagen har bestått av att sova ut, solat varit med elin ute i skärblacka, lagat tacos och ätit ute i naturen=)
Planerat lite inför midsommar, den kommer i år spenderas i Valdemarsvik med en massa vänner därifrån, elin följer med härifrån storstaden, så jag slipper känna mig så storstadslonly, haha nej vi åker härifrån stan runt 12 kan tänkas, vi åker med Robin & Linus.

Midsommarlunch hos Hanna och min Kussinvitamin, sen blir det kubbspel, och en hel del annat kan jag tro, det kommer defenitivt bli en oförglömlig midsommar.
Med tanke på att Elin är allergisk mot pälsdjur kan vi inte sova hos nån av mina släktningar då alla har djur, så ja vi får helt enkelt vara vakna till 5.20 ta bussen hem, låter sjuuukt nice;)

Ikväll mina vänner är det johan falk serien på tv, får jag inte missa, en liten fjortis kommentar nu då men är inte Joel Kinnaman riktigt fin?=)
So long!=)


myperfectguide.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0