Hujedamej

Vilken dag, stan med Elin för att hon skulle hitta ngt att ha på midsommar, hittade vi ngt?? nej
Istället så slutade det med att vi gick hem i spöregn, då menar jag riktigt jävla spöregn

Dyngsur kom jag hem, bytte kläder sen hoppade vi in i elins tillfälliga smartcar, sååå fulsöta bilar, haha en sån ska jag köpa mig nån gång;)
Vi åkte land och rike runt för att hitta en jäkla midsommarkrans, men inte hade de några sånna i denna sketna stad, så vi får väl plocka blommor och göra egna:/

Nu ska jag vila mig en stund...john skulle visst titta förbi ikväll..
Imorgon ska jag göra ngt som är nog ett av de jobbigaste sakerna jag någonsin kommer att göra.. ser inte fram emot det men jag har inget val...

Har fått ett litet osäkert besked om skolan så en backup plan måste jag ha och den är USA
Har bestämt mig för att fixa allt nu, säga upp lägenheten... kmr jag in på skolan så drar jag till sthlm, annars USA.

Orkar inte trampa på samma plats längre nu=)

Hej så längeSå MYS!

Ni har funnits i mitt liv så länge, format mig till den jag är idag!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0