Vilket kap!

Har varit på stan, svårt att undgå alla studenter, åh vilken lycka=)
Kommer ihåg att efter utspringet när jag hittat fram till alla mina släktingar som kommit diit för min skull, enbart min skull, så började jag gråta, det bara kom, var nog en blandning mellan glädje, sorg och besvikelse.
Glad för att mina 3 år som jag kämpade mig igenom äntligen var över, sorg över att morfar inte var där och såg mig, besvikelse för att ante och hans familj inte såg mitt utspring, de var försenade!

Gjorde ett enormt kap idag på stan=)

Endast 49 kr...


Kommentarer
Postat av: amanda

as snygga skor ju ! ^^

Jag kommer ihåg din studentdag, så fin var du !

2011-06-17 @ 14:39:21
URL: http://amandamobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0