Bussy dag!

Äntligen händer det något, jag som börjat tro att jag dött då mitt liv varit rätt dassigt de senaste veckorna, när man går hemma så är det mycket som blir så enormt oinbjudande och man blir ärligt lite folkskygg!
Just nu är jag galet trött och sitter här och försöker skriva något som låter vettigt även om det är ganska omöjligt!
Kissen sitter i mitt knä, gullig är hon.
Åhhh ofta halva inläget raderas????

Har varit på Cirygross med johanna, solat ätit lunch vilken jag fick hetsäta mig i för att hinna till NT där jag ska jobba imorgon & Fredag, sen mötte jag upp Sanna- Sjukhuset-Stan och ja sen tog jag mig den långa promenaden hem!
Trött är jag, rätt slut faktiskt o att börja jobba kl 06.00 imorgon är inget som låter lockande, men ändå skönt att göra nått.

Väntade mig ett kuvert i brevlådan idag men icke:( Jag hoppas,hoppas och hoppas, annars får jag väl ta till andra metoder, om jag skulle skriva det här skulle ni förmodligen anse mig ha stora probelm och dömma mig till den största idioten på jorden, är ett litet internt skämt som vi nog ska hålla för oss själva=)

Hungrig blev jag nu, smörgås & nyponsoppa, ja det blir det.

På söndag kommer John hem efter att ha utforskat världen i några månader, han har lovat mig en present! :P


Hihi gammal bild på mig och sanna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0