Lilllördag

Onsdag, det fina vädret ser ut att ha hittat hit igen, jag gillar det inte för tillfället då jag fortf är förkylld och det är en plåga i värmen!
Dagen har bestått av jobb, och ja inte mkt mer än så...
Imorgon är det Torsdag och jag får träffa <3 =)
På fredag hoppas jag få åka ut till "landet" en sväng där jag får vara alldeles för mig själv fredag-Lördag, njuta av tystheten och friska luften & förhoppningsvis lyckas bli helt frisk innan jobb på söndag!
På måndag kommer camilla och jobbar med mig 3 veckor framåt, det ska bli skönt och fantastiskt skoj.
Jag funderar just nu hur pass mycket pensionersvarning det är på mig om jag skulle gå och krypa ner och nanna kudden nu?
Jaja, får väl fundera yttligare några minuter på den saken.
Ha det fint
Väldigt gammal bild, har inga på datorn för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0